3 Ekim 2016 Pazartesi

kulis tanrıçaları, katil zeus ve mahmut

yazmaktan korkar halde buluyorum kendimi. yazmaktan korkar hale getirdiler beni. sabahın köründe aklıma gelen ancak şimdi yolunu izini bulamadığım tanımlamaların arasında, tüm anaforların ortasında gelip geçmiş bir çocukluk.

kalpsizlerin gömülü feryadı,

boşluğun rehavetinde kusup duranlar,

kulis tanrıçaları,

tatlış dedikodu ortamlarında kurtarılan hayatlar,

beddualar,

reddedilen evlatlar,

yüz yıllık hazcı yaşam politikalarına hapsolmuş, celladına aşık psikopatların bonibon gibi yuttukları anti depresanlar ve üzerinde sızılıp kalınan halılar..

en kallavi intihar senaryolarına fatality çeken spiker sesleri,

ezoterizmi yarın yokmuşçasına kucaklayan kundakçılar, pazarlamacılar.

dünyayı kurtarmaya yemin etmiş ikiyüzlü orospu çocukları..

alışkanlıkların sistematikleştirdiği melankoli ve sistemsizliğin kaçınılmaz hale getirdiği geri dönüşler..

geri dönüşü kaçınılmaz kılan melankolikler.

özeleştiri mekanizmalarını donunda sallayan ahlak bekçileri..

anksiyetenin yemlediği hedonizm, mitomani ve tavan manzaraları.

teşekkürler hanımlar. uykusuzluğumu besliyor, korkunç günlerin korkunç geceleri boyunca kaynattığınız kazanlardan saçılan rutubetin ağırlığıyla çalkalıyorsunuz beni. çıkarlarınız çerçevesinde yonttuğunuz fikirlerin cirit attığı, şenlik havasında geçen linç toplantıları esnasında tavanı izliyorum ben. çıkarlarınız çerçevesinde yonttuğunuz ne yaptığını bilmeyen ya da ne yaptığını bilemeyecek kadar kafayı üşütmüş ebeveynlerinizin yoğurduğu kalpleriniz,

kalpleriniz kaskatı kalpleriniz. kimse iyileştiremez kimseyi.

kalbini düşünüyorum. yalandır senin kalbin. kezzapla yıkamalı, özgüvensizlikle yoğurulmuş

blog grafiğine kattığınız canlılık paha biçilemez. bayılıyorum o çıkışlara. görüntülenme sayıları yosemite dağları gibi ışıldıyor öküzler oturuyor böğrüme. uykusuzluğumu besliyorsunuz.

okuduklarınızı kendi amaçlarınıza uygun fikirlere dönüştürdüğünüzden eminim. nitekim vazifemi yerine getirdim. özeleştiriden bihaber orospu çocuklarının tatlış dedikodu ortamları şenlendi, beddualar edildi, evlatlar reddedildi, hedonist mitomanik yavşaklar bir takım misyonlar üstlenerek beni iyileştirmeye durdular.

bütün umutlarınızı yitirdiğiniz anda özgürsünüz. eminim. özgürlüğün matah bir şey olmadığının da farkındayım.

okudunuz, eğlendiniz. gerçeklikle alakasız değerlendirmeler yaptınız. yine kendinizi bir bok sandınız. fakat bu evrensel bir problem. . zira benim vazifem öncelikli olarak dedikodu ortamlarını şenlendirmek. özeleştiriden bihaber orospu çocukları olduğunuzu söylemek için geldim buraya.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder