31 Aralık 2018 Pazartesi

mutlu yıllar

yanıp sönen imlece bakana kadar 5 yıl geçti. tabi sen şimdi diyeceksin ki 5 yıl önce ne oldu.
anlatmayacağım. en azından burada değil. çünkü sofi yanımda. reklamlardan sıkıldım. yeni bir
harddisk alma fikri içimi karartıyor. bir sigara daha içmek istiyorum. belki f klavye öğrenirim
belki akla karayı seçmek bir seçenek olmaktan çıkar o zaman.

virgülden sonra boşluk gelmeli. aksini yaptığınızda şöyle oluyor. senkimköpeksindekimikoparıyosun
anlamayan sığır gözlüler sağa geçsin. anlayan dilsiz köpekleri yamacıma alayım. zira az
önce, hemen önce, ters mühendislik eylemini anlamsız kılacak bir mitle karşılaştım.

oraya gideceğim. o arz talep eğrisini çizeceğim.

siktir git keşkeleri kafama fırlatma cüretini kendinde bulan, o arayışta beni unutan, utanmadan terör estirmeye kalkan, beni kalkana çeviren yavşak. yavşakların yavşağı yüce sikik. o yazdıklarını rulo yapıp uygun bir yerine montelemeni isterdim aslında senden, ancak dijital çağda yaşıyoruz.
içkiden arttırabildiğin parayla bastırmanı talep ediyorum o yazdığın sayfaları.

dümdüz gideceksin bak,
duvara doğru.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder