25 Nisan 2013 Perşembe

hello world dedi ve ekledi; her şey bitti. peki şimdi?

anlatmanın zamanı geldi mi? her şey gerçekten bitti mi? yoksa bir şeyi anlatabilmek için bitirmek mi gerekiyor? anlayabilmek için her şeyi yaşamış olmak mı gerekiyor?

sorular bunlar. soru yoksa düşünce de yok. cevaplara gelince... postmodernist bir neslin meyvesi olan pek çok insan gibi, ben de akışa inanıyorum. yani anlatırken anlıyorum ve akış dediğimiz o muazzam süreç içinde öğreniyorum pek çok şeyi. yazarak düşünüyorum örneğin. şimdi yaptığım gibi.

düşünen bir insan olarak çok yazı yazdım evet. fakat paylaşmadım hiçbirini.. bana göre paylaşmanın zamanı geldi ve huzurlarınıza sunmaya başlıyorum pek çok şeyi şimdi..

kafiyelerle karşılaşacaksınız bu uzamda.. pek çok kafiye ve itirafla. ve bir de düşüncelerle. ama en çok gerizekalılıklarla.

kutsal bir kitap yazıyorum; aptallıkla dolup taşan vecizelerin yardımıyla. keyifli bir tanıklık süreci diliyorum herkese. merhaba dünya..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder